Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Nu har jag köpt den nyaste Iron maiden skivan , o vill gärna lägga över låtarna på min mp3 , är detta möjligt ? Jag tog låtarna kompierade dom o klistrade in dom på Min mp3 hårddisk , sen när jag startade Mp 3 n så fanns inte dom låtarna där , måste man göra nått specielt? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Dom kan vara i fel format... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ok , hur ändrar man formatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Tror inte man kan ändra format på de. Din Mp3 kanske inte stödjer de formatet. Kan du lägga upp bild + vilka format den stödjer..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Hur kollar man det ? Och när jag lägger upp en bild på forumet o klickar på bifoga fil så kommer det ingen bild ändå..:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) Öppna t.ex. Windows Media player, gå in på verktyg och sen "Kopiera Musik" där kan du välja vilket format osv du vill kopiera din cd till. Efter du valt t.ex. Mp3 så sätter du in skivan i datorn och väljer alternativet "kopiera" som finns bredvid "uppspelning" och "bibliotek" där inne kommer du att kunna kopiera din cd till datorn till det formatet du valde innan. Musiken kommer att läggas i "Min Musik" mappen som standard, går självklart att ändra till vart du vill. Redigerat 18 Januari 2007 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Har WMP 11 o det står inte Verktyg ? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Öppna WMP och tryck på Alt-knappen på tagentbordet så ska det komma upp en menyrad runt WMP. Där kommer det stå bland annat Verktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.