Hoppa till innehåll

The Sims Makin' Magic, Problem Med Ingrediensinsam


Floud
 Dela

Rekommendera inlägg

The Sims Makin' Magic, Problem med ingrediensinsamling.

 

<_<

 

Hej.

Jag har ett mindre problem. Jag kan INTE förstå hur jag ska få tag i "Diamantdamm". Jag har testat allt! Tror jag iallafall. Kan inte någon hjälpa mig?

 

:unsure: :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också the sims makin' magic,fast jag spelar det aldrig längre för jag har avinstallerat det, det tog för mkt plats. Men iaf jag läste i manualen. Så här stog det:Uppdrag- Vissa ingredienser går bara att få tag på genom att göra ett uppdrag. När din sim går fram till en magiförsäljare och inleder en konversation får han eller hon möjlighet att utföra ett av uppdragen som står beskrivna här nedan. Om din sim lyckas med uppdraget får han eller hon en sällsynt ingrediens. Giftsvampsutmaningen- Få din sim att röra vid så många giftsvampar som möjligt. De giftsvampar som din sim rör vid blir blå. Om din sim rör fler giftsvampar än försäljaren, klarar han eller hon uppdraget.

Sömnmolnet- Din sim måste använda sin trollstav för att skingra de påträngande sömnmolnen och rädda andra simmar från dess sövande effekt.

Hitta föremålet- Om en försäljare nämner att hon eller han letar efter ett visst föremål får din sim en belöning om han eller hon förser försäljaren med detta föremål.

Läskig gravstenstankenöt- På den fiffiga, förtrollade kyrkogården finns en tankenöt som sätter dina pussellösande kunskaper på prov. Den stökiga platsen måste ordnas till. Res upp alla gravstenar, så har du löst pusslet. Men var försiktig! Rör du en gravsten för att höja eller sänka den...så kan du samtidigt påverka gravarna omkring den.

Hjälp någon annan-Muntra upp en av försäljarens vänner så kan försäljaren belöna dig med en sällsynt ingrediens.

Leveransuppdrag- Försäljare har mycket att göra. Om du hjälper till att leverera ett paket kan du få en belöning som tack för hjälpen.

Magiarenan- Om din sim blir utmattad på en duell och vinner, får han eller hon en belöning.

 

Puhh! Det var jobbigt att skriva! Hoppas det hjälper i alla fall! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...