codaz Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 när jag ska köra igång en dedicated server på counter strike 1.6 så kan jag inte välja andra banor än dom vanliga banorna de_dust cs_assualt de_nuke mm. inga aim eller fy banor. hur kan jag göra så att jag kan välja dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 ladda ner dem och lägg dem i "maps " katalogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
codaz Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 ladda ner dem och lägg dem i "maps " katalogen. men sen då? det funkar ju ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 du måste ju såklar byta till den banan... vad trodde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
codaz Skrivet 20 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 du måste ju såklar byta till den banan... vad trodde du? mm men då står det en varningstext att den banan inte finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 då har du inte lagt bsp filen i maps katalogen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg