Bplay Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Är lite sugen på att spela ett Harry Potter spel. Vilket ska man dp köpa? Har läst recensionerna men är intresserad av att höra några andra åsikter oxå! Det verkar som Azkaban e bäst.. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Man får nog ha rätt mycket egna åsikter inom de spelen. Personligen tycker jag nog Fången från Azkaban eftersom jag verkligen älskar att flyga på Vingfåle. Men Den flammande bägaren är nog bäst för den som gillar att köra mulitplayer. De två första spelen är mer åt att klura ut saker och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag har bara ettan, men jag har kört 4:an, och den var helt okej, så jag rekomenderar den, av alla harry potter spel. (jag har kört :bah: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 WARNING!!! köp inte flammande bägaren det är super tråkigt jag fattar nästabn inget men om jag var du så skulle jag köpa de vises sten eller hemligheternas kammare för azkaban har jag på pc men du är de vises sten roligt för jag tänkte köpa det om du har kört de på pc är det samma är det roligare :lol: Jag har bara ettan, men jag har kört 4:an, och den var helt okej, så jag rekomenderar den, av alla harry potter spel. (jag har kört :bah: ) har du spelat ettan är det roligt för jag tänkte köpa de men jag undrar om det är roligt och om du har kört de på pc är det samma som på playstation2??? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg