maka Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) vad ska man göra efter man har klarat kyoge? 100fm till den som har rätt :kung: Redigerat 21 Januari 2007 av maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 vad ska man göra efter man har klarat kyoge? 100fm till den som har rätt :kung: för det första du har inte 100fm ps jag har klarat zapdos inte så bra men ändå nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 vad ska man göra efter man har klarat kyoge? 100fm till den som har rätt :kung: Har du klarat Ho-Oh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag. Redigerat 3 Februari 2007 av Megani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag. 'Nej du ska inte göra uppdrag efter du har fått surf. Du ska gå till pokemon square ohc prata med bellsprout (typ) sedan kmr spinda och ger dig en fjäder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag. hur får man solar cave? har klarat rayquaza men kommer ingen vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Men jag tror du redan har solar cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 titta på alla dina dungeons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg