Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra?


maka
 Dela

Rekommendera inlägg

Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag.

Redigerat av Megani
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag.

 

'

Nej du ska inte göra uppdrag efter du har fått surf. Du ska gå till pokemon square ohc prata med bellsprout (typ) sedan kmr spinda och ger dig en fjäder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så ska du först skaffa Surf. Den finns i den där grotthålan med psykiska pokémon (Solar Cave) som du kan gå till efter du klarat Rayquaza. På våning 20 finns Surf någonstans runt vatten. Se till att ha med dig en pokémon av typen Vatten!! Sen ska du göra några uppdrag och sen så kommer du träffa en Spinda som ger dig en fjäder som gör att du kan möta Entei, Raikou, Suicune & mer tror jag.

 

hur får man solar cave? har klarat rayquaza men kommer ingen vart?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...