Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Den här texten blinkar." Funkar inte i prezzen...Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Det är ganska svårt att svara på din fråga. Men antingen så skriver du fel, eller så har du missat en bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Den här texten blinkar." Funkar inte i prezzen...Varför? gör den visst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Nej , Om jag skriver taggarna HELT rätt så blinkar dom inte..Blir helt vanliga bokstäver som inte blinkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Skriver du såhär: [blinka] Din Text [/blinka] Vänta jag måste se ifall det funkar själv xD Blinkar den här? EDIT: Min text blinkar inte heller O= Redigerat 21 Januari 2007 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Det funkar inte för mig heller ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 jag ser att det blinkar se här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Använd Firefox så fungerar den. Alla webbläsare stöder den ej. Bland annat så verkar inte Internet Explorer stödja den tagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Använd Firefox så fungerar den. Alla webbläsare stöder den ej. Bland annat så verkar inte Internet Explorer stödja den tagen. Inte safari heller ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 med opera kan jag också se blink text ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Nu funkar det, bytte webbläsare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.