AntiVirus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag är nybörjare på garry's mod 9, och jag undra massor av saker, exempel, hur får man fram menyn typ om man skall spawna gubbar? 2. Har sett att det finns massor av vapen? var kan man ladda ner? finns dom redan? 3. Hur gör man en server? 4. Går det och spela online 5. Jag köpte halflife2 och därför skall jag ladda hem gmod 9, är det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) 1. Håll nere Q. 2. På facepunch studios forum. Men observera: Garry's mod 9 stödjs inte längre av Garry eller någon annan som äger Garry's mod.(som mig) 3. http://gmwiki.garry.tv/index.php/Windows_Dedicated_Server 4. Ja men tro inte att det finns så många servrar.. :kung: 5. Ja, Garry's mod 9 är gratis.. Dock inte Garry's mod. Redigerat 21 Januari 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Dock inte garry's mod ? Vad menar du med garrys mod stöds inte (?) Finns det runt 1000? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Garry's mod är också känt som Garry's mod 10 av några.. men för att jag kallar det Garry's mod så har det typ faktiskt blivit ett spel.. kommer inte kosta pengar mer när man har köppt spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daMMpa Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 jeg e lite taskig på garrys mod 9 så kan non säga mig om kan bygga typ katapulter, eller något med en motor? Och så en sak til´l, vet någon om man kan ladda ner garrys mod 10 eller måste man köppa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Orka dra upp gamla trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daMMpa Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 undrade bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 måste man ha hl2..jag har hl2 dm..var laddar man ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 måste man ha hl2..jag har hl2 dm..var laddar man ner det? Ja, man måste nog ha HL2.Vet inte om man måste ha HL 2 HL2 dm och CSS, vissa säger att det bara går att ha half life dm och andra inte. :P Själv har jag alla. Måste köpa Half Life 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Palla ta upp 9 månader gammal tråd typ- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg