SURF Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 (redigerat) Hur ser din PSP ut? Menyer, bakgrund, skins/faceplates, etc.. Har inga "IRL foton" på min PSP än, men jag kanske fixar det snart. Edits: Några fler skönheter... X-flashat standardbakgrunderna :) Screenshoots: screen1.bmp screen7.bmp screen2.bmp Redigerat 22 Januari 2007 av Retro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Har en bakgrundsbild från BF2 som jag använder som bakgrund i psp:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 hur gör du såna bakgrunder till pspn så att tillochmed ikonerna ändrar färg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 de kallas homebrew o de kanske du vet va de annars är de bara läsa!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg