Hoppa till innehåll

Guide Hur Man Kommer Igång Med Game Cam

maaakus

Rekommendera inlägg

Det står error när ja trycker på gamecam som ligger på skrivbordet å ja har valt wow som dom ska filma.Funkar inte gamecam till windows vista? :o

Jag vet faktiskt inte om Game Cam fungerar till Vista. Dock finns bara Windows XP nämnd som klarar Game Cam på deras hemsida, så antagligen är det väl det som är problemet.

http://www.planetgamecam.com/?locid=download

Nån som vet varför inte gamecam funkar till cs ? :S funkar bara till wow :( Hjälp mig snälla...

Antagligen fungerar inte Game Cam till CS. Om det inte gör det så kan du istället prova att filma med Fraps. Fraps spelar dock endast in 30 sekunder om du har en Freeware.

http://www.fraps.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag undrar :huh: hur man får igpng ljudet har inte fattat det än snälla hjälp min och om jag ska vara ärlig om din guide så rockar den fett :P ^^

Gamecam spelar tyvärr inte in ljud om man inte har fullversionen. :( Man får helt enkelt antingen spela in ljudet samtidigt med något annat program, lägga in annat ljud efteråt eller köpa fullversionen av Gamecam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag undrar :huh: hur man får igpng ljudet har inte fattat det än snälla hjälp min och om jag ska vara ärlig om din guide så rockar den fett :P ^^

Gamecam spelar tyvärr inte in ljud om man inte har fullversionen. :( Man får helt enkelt antingen spela in ljudet samtidigt med något annat program, lägga in annat ljud efteråt eller "köpa" fullversionen av Gamecam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ladda ner Gamecam, så får jag en sån dära .exe fil, sen när jag öppnar den så börjar den ladda, sen när de kommer till: Time Remaining: 1min 40sec så stoppas den och mitt internet dör :o har trådlöst internet som hela tiden dog när jag gjorde för mycket på datorn men sen fixa farsan nytt usb uttag och nu har de bara kraschat när jag tittar på film på internet, Youtube funkar, vanlig dvd/nerladdad film funkar, men annan film, som typ öppnar en ny ruta osv, men då byter jag bara till första usb uttaget som är söligare och då kan jag öppna typ 10 filmer i olika rutor och låta dom ladda, men iaf, har testat öppna gamecam filen med internet i båda uttagen men varje gång dör internet när de står time remaining: xxmin xxsecs och undrar om de kan ha nått med min brandvägg att göra, första gången jag starta de så fick jag nån sån dära installations ruta, typ next next next slutför, inge som: Installera hit: Program\csijdiasjfiadjid [bläddra] utan bara massa text jag inte ides läsa :P men asså iaf, har nån haft de här problemet? att internet dör när man startar exe filen man får från sidan killen som gjort denna tutorial länka. (testat med båda gamecam nerladdningarna, lite och vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...