Sinclair Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Är det lätt att komma igång med The Elder Scrolls IV: Oblivion, allså med uppdrag och sånt? ;) Citera
Dellamorte Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 jag började spela idag och jag tyckte att de va lätt...tyckte själv att jag bara satt 1-2h men de visade sig att jag suttit 5h så :D Citera
Fruktnystan Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Skrivet 21 Januari 2007 Ja,det är lätt att komma igång. Citera
Gäst Grenade Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 Hur bra är spelet? är det mycket bra elelr bara lite? :blink: Citera
Gäst Skellington Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 Hur bra är spelet? är det mycket bra elelr bara lite? :blink: det är jätte mycket bra (:tycker det är det näst bästa spelet hitils på 360. stort som f*n, många klasser att spela som, du kan göra ansiktet helt som du vill... men det bästa är att man kan bli vampyr. finns inget bättre i Oblivion än att vara vampyr <3 Citera
Gäst Grenade Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Låter lovande :D Hur är spelet Live? Är det kul då också? Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Man kan inte splela det live. Om man kunde det skulle det bli helt stört. Citera
Gäst Grenade Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Man kan inte splela det live. Om man kunde det skulle det bli helt stört. Det går visst att spela det Live :P Kolla in länken HÄR :D Som du ser så står det Xbox Live på spelet och det betyder att spelet stöder Xbox Live Citera
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Man kan ladda ner grejer ja. Jag sa inget om det. Man kan dock inte SPELA online. Citera
Gäst Skellington Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 det är som Kishuna säger, man kan enbart ladda ner uppdateringar och expansions(?) men det ska självklart inte hindra dig från att köpa spelet (; Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.