Freffus Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 (redigerat) Hej, jag spelar CS, jag har köpt en mick idag. Micken funkar alldeles utmärkt över msn och ljudinspelningen. Men på CS så ekar det en massa och man hör knappt vad man säger. Är det någon som kan säga lite vad jag kan ändra för inställningar eller något annat jag kan göra? EDIT: Skriv detta i console för att lösa problemet cl_cmdrate 0-101 cl_updaterate 0-101 rate 0-25000 Högre desto bättre men inte allr för högt för då laggar det, ni får testa er fram Redigerat 22 Januari 2007 av Freffus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 öhhh....den funkar säkert..man ser inte att man snackar i den (testa å babbla så mkt du kan på en server....till slut kommer säkert nån säga att man ska sluta hehe) lycka till :cool: :P :D ;) ps. strunta i om den ekar.....det gjorde jag .. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Jag tror inte att det gör så mycket men du skaffa typ teamspeak istället för att prata i cs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg