Gäst Xboxplayer Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 köp båda 2!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :D :lol: :D Nej, köp inte nåt av dem, vänta till xbox2 kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 X-BOX!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Båda 2 nej men jag skojja men jag vet faktist inte men jag tycker att båda e lika bra men ibland tröttnar jag på Xbox så jag tycker Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) Glömde säja att PS2 har inga sköna kontroller.Det har Xbox och Gamecube. P.S:Har bara kört Xbox en gång.D.S Redigerat 25 April 2004 av The Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag tycker att du ska köpa x-box det fins roliga spel och kontrollerna är sköna och grafiken är super :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg