Shockwave Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag vet inte? jag har inte nån av dom, men var jag tvungen att köpa nån av dom skulle det bli gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eda Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 men vilket har flest spel i zelda, final fantasy-typ? eda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) Jag tycker att du ska köpa Xbox.. Tips : om du placerade tråden i ett annat forum skulle du få jämnare röster.. Redigerat 18 Mars 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ps2 suger köp xbox för då kan du chipa det och köra bla ps2 spelmm så köp XBOX ett säkert val har du chippat din x box i så fall var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag har GC och X-box jag tycker dom är lika bra bra med game gube är att den har roliga spel och e liten bra med X-box är att den har lite bätre grafik och har mer program så det är dit val men jag skulle nog rekomendera GC ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Köp Xbox klart!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 gamecube har för det mesta bara barnsliga spel som också är väldigt korta pga det dåliga utrymmet dom har på sina små skivor .xbox kan du chippa lägga in en hårdisk i så du aldrig behöver köpa spel igen utan bara ladda ner.sen kan du se på dvd utan att behöva köpa en dekoder sen så har den en inbyggd hårddisk så du behöver inte minnes kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 och mycket fler spel har xboxen också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 x-box e för dem tuffa grabbarna! gc för dem mesiga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 gamecub e rätt bra men det kan aldrig mäta sig med xbox!!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Game cube är mig varmast om hjärtat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) gamecub e rätt bra men det kan aldrig mäta sig med xbox!!!! :Psant det du säger!!! ps2 har en sån liiiiiiten kontroll! och gc en sån hård kantig! Redigerat 28 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg