JonteFire Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Hej alla! jag undrar om harrypotter-spelerna i pc är samma som i playstation 2 snälla nån svara!!! har undrat ganska länge :rolleyes: :cool: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Hej alla! jag undrar om harrypotter-spelerna i pc är samma som i playstation 2 snälla nån svara!!! har undrat ganska länge :rolleyes: :cool: :bah: Till största del är det detsamma, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 23 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 ja va bra men kan du ge exempel på nåt spel förutom den flammande bägaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 ja va bra men kan du ge exempel på nåt spel förutom den flammande bägaren jag tror att alla är åtminstone nästan likadana som PC-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 undra då varför man har samma spel till olika konsoller ganska onödigt men det är vell för att vissa är vana vid mer kontrollaktit och vissa är mer vana vid tagenter antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 undra då varför man har samma spel till olika konsoller ganska onödigt men det är vell för att vissa är vana vid mer kontrollaktit och vissa är mer vana vid tagenter antar jag Men de flesta personer har ju bara vissa spelkonsoller, inte alla. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 mm det var de jag tänkte skriva också men glömde! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg