Dark Ifrit Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) Går de inte att donera mera??! Och var e banken???!! Redigerat 21 Februari 2004 av Dark Ifrit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Går de inte att donera mera??! det undrar jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Vadå donera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Joo, på affär>Skicka poäng. Och banken är i affärn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) Vart är alla mina poäng??!! Jag hade över 1300!! nu är de borta!!!! :angry: Redigerat 21 Februari 2004 av Dark Ifrit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jappz, alla poäng från förra försvann. Du hade tid att hämta dem men det var lääääääääänge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag hade ingen tid. Mitt nätverk var pajjat i över en månad så jag kunde ju inte göra nått!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag hade ingen tid. Mitt nätverk var pajjat i över en månad så jag kunde ju inte göra nått!! Jag hade inte heller internet fast på 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Men, jag har alltid internet (ADSL) fungerande för vår data pajar aldrig med nåt. Men gå inte offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 men tänk om man förlorar sina poäng igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.