Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Jag har ett problem.. Jag råkade för ett tag sedan tabort all a lud in ställningare så ny är allt ljud jätte lågt. Jag har en bild på problemet: http://img250.imageshack.us/img250/1839/fel3ym.png Jag hittar inte ljud inställningarna i tillbehör heller.. Är det någon som kan hjälpa mig? Tacksam för alla svar.. Obs bilden är editerad för att dölja personliga prylar. Redigerat 24 Januari 2007 av Miglot af eraon Citera
Vitdom Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 jag är ledsen men du måste installera om operativsystemet. Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Skrivet 26 Januari 2007 shits... Verkligen?! Jag orkar inte det... Men om ni kunde säga vilka filer som är förknippade med ljud inställningarna, Och så kan ni kopiera en register fil eller så några andra. Det är möjligt. Plz.... Annars kan jag ju vänta på en ny... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.