andi92 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 undrar vart man får tag i mer xbox live ,går det att beställa på internet ,eller köper man i butik?? vill så gärna spela live .mitt tog slut idag:( Citera
Zeem Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 såg på ebgames att man kunde köpa 3 mån live i "spelfodral" Citera
andi92 Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2007 okej då vet jag tack för svaret får väl åka dit till helgen och köpa det . Citera
Sinclair Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Skrivet 24 Januari 2007 finns i alla elektronikaffärer som elgiganten, pccity, onoff :cool: Citera
von kluth Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Skrivet 25 Januari 2007 undrar vart man får tag i mer xbox live ,går det att beställa på internet ,eller köper man i butik?? vill så gärna spela live .mitt tog slut idag:( Man kan väll bara uppge kontouppgifter på sin 360, så försvinner automatiskt pengarna för 3mån/12mån...Men om man inte vill betala med kort så är det ju bra att det går att köpa Live i butik. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.