andi92 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 undrar vart man får tag i mer xbox live ,går det att beställa på internet ,eller köper man i butik?? vill så gärna spela live .mitt tog slut idag:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 såg på ebgames att man kunde köpa 3 mån live i "spelfodral" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 24 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 okej då vet jag tack för svaret får väl åka dit till helgen och köpa det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 finns i alla elektronikaffärer som elgiganten, pccity, onoff :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 undrar vart man får tag i mer xbox live ,går det att beställa på internet ,eller köper man i butik?? vill så gärna spela live .mitt tog slut idag:( Man kan väll bara uppge kontouppgifter på sin 360, så försvinner automatiskt pengarna för 3mån/12mån...Men om man inte vill betala med kort så är det ju bra att det går att köpa Live i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.