CommanderCody Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Hej.... Nån som vet nåt spel som man kan typ springa runt i en stad o göra va man vill till XBOX??? typ mafia men ändå inte.....plzzzz hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 (redigerat) GTA:San Andreas,GTA:Vice City,Driver 3(Driv3r), True Crime-spelen m.m. Redigerat 25 Januari 2007 av Kishuna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 25 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Kan man typ gå runt o sno bilar o sånt på driver??? jag trodde man bara åkte typ bil som NFS.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Man kan gå,men man kör mest(har inte spelet,men en kompis har). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte696 Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Man kan gå,men man kör mest(har inte spelet,men en kompis har). jag de kul eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Kan man tyo stjäla fordon o sånt som typ npn åker med??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Kan man tyo stjäla fordon o sånt som typ npn åker med??? Ja på alla Gta spelen,driver 3,driver 4 paralell lines m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 det kan man på Gudfadern också...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg