nusse_ Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 nån som har bra musik?? adda mej på msn: [email protected] jag gillar hip hop, tecno och lite av varje.... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 (redigerat) Det är inget jag delar med mig av iallafall. Orkar du inte sharea själv, eller vill du ha tips? Jag är inte den bästa inom technofronten. Redigerat 25 Januari 2007 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Slagsmålsklubben är riktigt grym Techno, finns även en del grymma Dj's som till exempel Pixel och Ötzi som ofta gör om kända låtar till Techno/Disco-versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 (redigerat) Ripto inspererade mig, har du inte hört slagsmålsklubben förut så är det värt ett försök. Jag vettefan om det klassas som techno, men jag räknar upp lite låtar som du förmodligen kan tanka själv. Slagsmålsklubben - Kasta sten Slagsmålsklubben - Smart drag mr.christer Slagsmålsklubben - SMK hittar munspelet Slagsmålsklubben är riktigt grym Techno, finns även en del grymma Dj's som till exempel Pixel och Ötzi som ofta gör om kända låtar till Techno/Disco-versioner. Hör inte SMK till electronica changern? Redigerat 25 Januari 2007 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 bra musik är Sunn O))) dom spelar Drone Doom (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Slagsmålsklubben är riktigt grym Techno, finns även en del grymma Dj's som till exempel Pixel och Ötzi som ofta gör om kända låtar till Techno/Disco-versioner. Slagsmålklubben suger och Pixel har typ slutat prodda för ett halvår sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Slagsmålsklubben är riktigt grym Techno, finns även en del grymma Dj's som till exempel Pixel och Ötzi som ofta gör om kända låtar till Techno/Disco-versioner. SMK är tjatiga i längden, ja. Allt trams med CK osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Det här är inte techno, men det är typ sånt här jag lyssnar på iaf: http://www.speedyshare.com/457486688.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Slagsmålsklubben är riktigt grym Techno, finns även en del grymma Dj's som till exempel Pixel och Ötzi som ofta gör om kända låtar till Techno/Disco-versioner. Bara för att han slutat "prodda" betyder väl inte det att hans musik inte finns kvar elelr är sämre för det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Nej, men till slut kommer man att tröttna på dom låtarna om man bara lyssnar på dom vill säja :P Ne men vet inte om han har lagt av helt, men iaf för en tid... Redigerat 26 Januari 2007 av RaXeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Har hittat en bra ozzy låt: Ozzy osbourne - Crazy train Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Gillar inte techno eller hip hop.. Mest rock & heavy metal för min del. Den var ruskigt bra under åttiotalet. Europe och Twisted Sister är schiietbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.