Switch Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hej! Min friendcode är: 2278-1723-2322 Mitt namn är: Emma Min stad är: Uppsala (det här är skrivet av Danny21´s syster xP jag orkar inte bli medlem själv så jag lånar hans^^) hej igen. jag har addat alla som har skrivit i tråden så adda min me! /Danny21´s syster :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jag får min FC då jag får dator och trådlöst bredband! (Om någon månad :P ) Men jag skriver den hit sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mima85 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Kul med en sida där man kan byta fc's :D Jag är ny på sidan, hittar inte allt än och tycker det vore kul att få besök. Blir kanske roligare att använda WIFI-prylen då. Mima Nygård 3695-6543-5817 Är inne lite då och då, oftare när jag vet att jag kan få besök. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jokerman1 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag fatar inte hur får man friend code???????? :huh: :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag fatar inte hur får man friend code???????? :huh: :huh: :huh: :huh:Läs instruktionsboken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jokerman1 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag fatar inte hur får man friend code???????? :huh: :huh: :huh: :huh:Läs instruktionsboken. står det i instruktionsboken. jag ska då leta rätt på den sen skriver jag till dig. ps har du en msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Nej, den står inte i instruktionsboken. Det står i instruktionsboken hur du får en Friend Code. Kom sedan inte och klaga att du inte har Wi-Fi. Om du har fler problem rekommenderar jag dig att läsa det bifogade "Wi-Fi" häftet. Och, ja, jag har MSN, men jag lämnar inte ut den till noobar som du. Redigerat 18 Juni 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle08 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 FC: 1805-9962-6783 Namn: Charlie Stad: Uppsala Har många lite ovanliga pokémons från tidigare spel som t.ex. Scythers, Tyrogues, Gibles, Chanseys, Larvitars osv. om någon har lust att göra ett byte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 FC: 1805-9962-6783 Namn: Charlie Stad: Uppsala Har många lite ovanliga pokémons från tidigare spel som t.ex. Scythers, Tyrogues, Gibles, Chanseys, Larvitars osv. om någon har lust att göra ett byte :D Du kan inte byta Pokémon på Animal Crossing. :rolleyes: (Fast jag är lite intresserad av Tyrogue...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Hej jag vill ha Nookington´s i min stad så kan nån besöka min stad och köpa nåt i Nookway snälla!!!!(Jag är inne från 5-6 till 10 ungefär vissa dagar) Friendcode:1762-7763-0036 Namn:Daniel Stad:Uppsala Har addat alla här så adda mig också! Redigerat 22 Juli 2009 av Danny21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg