Gäst sajberweb Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 hur gör man i början av spelet när man ska hitta dräkten??jag har hittat den men det är innanför glas!Hur gör jag? <_< Citera
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 Det finns en kontrollpanel där så trycker du på en knapp och du får dräkten! Citera
Schassen Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Skrivet 22 Februari 2004 då du ställer in kontrollerna så finns det en knapp som heter activet (eller nåt sånt)som du lägger i t ex g och då du går fram till kontrollpanelen så trycker du på den knappen som du laggt på activet och då kommer glaset att öppna sig så att du kommer åt dräkten. JAg hoppa satt du förstår annars får du återkomma Citera
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Skrivet 23 Februari 2004 hur låg IQ har du då? Citera
Animal Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Skrivet 24 Februari 2004 Men de e så jätte lätt man går fram till kontroll panelen och trycker "e" då öppnas den! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.