Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

WoW kostar ju i månaden och kräver vell ett bra grafikkort och guild wars verkar vara lite kul men det finns ju bara 20 levlar och man måste ju ha factions, runescape och tibia suger ju stenhårt. inga gratis spel med skit grafik som i runescape och helst nåt med många levlar och hyfsad grafik.

Skrivet (redigerat)

ok kanske man skulle testa det, tror du ett FX5200 128mb räcker? det finns ju åxå hundra olika WoW vilket ska man köpa?

Redigerat av Denkan
Gäst Miglot af eraon
Skrivet (redigerat)

Tror inte det men du kan köra maplestory.

mapleglobal

Lite dum sida klarar bara internet explorer.

Annars kan du gå inte på

GameSites200 hittar säkert något bland dem..

P.s Det finns bara 2 olika WoW ett är expanson. Sååå jag tror att det är rätt så klart att du inte ska köpa burning-crusade innan du köper grunden.

Redigerat av Miglot af eraon
Gäst Pcplayer
Skrivet

ok kanske man skulle testa det, tror du ett FX5200 128mb räcker? det finns ju åxå hundra olika WoW vilket ska man köpa?

Vadå 100 olika World of Warcraft , det finns ett World of warcraft , world of warcraft :)

Gäst Pcplayer
Skrivet

CS har jag och är världsmästare i och jag tänkte bil världsmästare i nått annat åxå

Världsmästare ..lol

Gäst Alexius
Skrivet

Hej jag vet ett bra spel som heter flyff=fly for fun(det är typ som WoW men gratis. Du kan hita det på flyff.gpotato.com

PS Det kan ta lång tid att ladda ner DS

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...