Angelo Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 men herre gud har ni inte hört talats om det tidigare jag har 4 planeter och är rankad på toplistan på spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 johanjohan: HAHAHA f*n va najs att hitta dig här :P hette Rejzerbajs på ogame :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ska regga mig snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Haha, jasså?? Jag hade glömt bort det spelet, farsan spelade spelet 2005 var rankad 50-10 plats kommer inte ihåg.. är inte säker att det är det spelet, men känner igen det när jag klickar på Bilder på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 gillar inte det nu va skoj ett tag då spelade all det typ i klassen men ingen spelar nu jag spelar flyff och css nu det gör dom andra i klassen med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.