Gäst runescapefreak Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 tja jag vil sprida en program som är bra för de som inte vet de. sidan kan man filma me när man spelar vilket spel som helst den heter my screen recorder på denna sidan kan du ladda ner de http://www.deskshare.com/dmc.aspx längst upp ser du download tryck där sen laddar du ner det och man kan filma det blir rolig att vissa vänner t.ex om man gör det på pk på rs eller nåt mini games som man vill vissa vänner eller lägga in på youtube hoppas ni får nytta av de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Yay jag har velat ha ett sånt pogram som är bra.. om du spelar till e.x cs WoW RYL eller något liknade kan man använda Fraps99 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 För mig fungerar hypercam bra :) men ska testa det så småningom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 tja jag vil sprida en program som är bra för de som inte vet de. sidan kan man filma me när man spelar vilket spel som helst den heter my screen recorder på denna sidan kan du ladda ner de http://www.deskshare.com/dmc.aspx längst upp ser du download tryck där sen laddar du ner det och man kan filma det blir rolig att vissa vänner t.ex om man gör det på pk på rs eller nåt mini games som man vill vissa vänner eller lägga in på youtube hoppas ni får nytta av de :) j*vla scammer du tog mina grejer och dropade mina saker j*vla cp scammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 jo hej du Ogri... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) Nej, det här är inget bra program. Det blir hackigt och en STOR watermark över hela grejset. Prova Auto Screen Recorder istället, mycket bättre... EDIT: Det blev visst hackigt med Auto screen recorder med, men inte lika mycket som med my screen recorder. dessutom finns det INGEN watermark. Obs! spelar inte in ljud. Ladda ner det HÄR. Redigerat 18 Februari 2007 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag kör med SnagIt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Jag kör med SnagIt :lol: Word. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg