Red_fox2 Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag har lite saker som ska brännas och jag ska ha en dvd brännare,men vart kan man se vilka format den klarar av (dvd-r/rw,,,dvd+r/rw) för det stod inget i instruktionsboken till datron om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag har lite saker som ska brännas och jag ska ha en dvd brännare,men vart kan man se vilka format den klarar av (dvd-r/rw,,,dvd+r/rw) för det stod inget i instruktionsboken till datron om det Om det är en ny brännare så borde den klara de flesta formaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 de trodde jag också att den skulle göra,men inte tusan klarade den dvd-r skivor.. Jag har en PackardBell MV 51 och det sitter en NEC ND-6750A brännarell [/color] som jag har fattat så ska den klara alla format där :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.