Gäst schneak Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 jag tycker det är skir bra att en är sänkt till 20. men om nån missbrukar detta borde admins/mods kunna ändra för abara den användare, eller att den höjs ungefär 30 sek per varning. inte vet jag men det kommer nog spåra ur med 20 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Var det inte så att den hade införts på test? Får vell se efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Så du menar att man ska sitta och räkna innan man skriver ett nytt inlägg/startar en tråd, annars höjer de den ytterligare 10 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Nej han menar typ om man får en varning höjs inläggs tiden med 30 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) De med fyra varningar får vänta 2 minuter då... De är inte särkilt bra. Bara för man har fått en varning betyder inte det att man har Floodat/Spammat... Man kan ju få varningar för annat också. Redigerat 28 Januari 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Jag tycker det låter lite långsökt, man hindrar inte en så kallad "spammare" igenom att höja en floodkontrollgräns några sekunder. Och ska man vara helt ärlig, de som verkligen spammar medvetet, de hinner ändå inte göra någon stor skada. För det första, vem orkar skicka rent spam och vänta några sekunder mellan varje inlägg? För det andra bli sådana personer snabbt avstängda. Sedan har vi de som är rätt så snälla men gör lite misstag ibland, ska man höja floodkontrollen för dem då eller? Nej det är bara störigt, alla ska ha samma floodkontroll. I fall om ”spammar” då blir man varnad, visst är det enkelt och bra? Redigerat 28 Januari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Nej han menar typ om man får en varning höjs inläggs tiden med 30 sekunder Det förstod jag, men om man inte sitetr och räknar till tjugo efter att ha skrivit någonstans riskerar man ju att tiden höjs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.