Hoppa till innehåll

Flood Kontrollen

Gäst schneak

Rekommendera inlägg

Gäst schneak

jag tycker det är skir bra att en är sänkt till 20. men om nån missbrukar detta borde admins/mods kunna ändra för abara den användare, eller att den höjs ungefär 30 sek per varning. inte vet jag men det kommer nog spåra ur med 20 sek

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det låter lite långsökt, man hindrar inte en så kallad "spammare" igenom att höja en floodkontrollgräns några sekunder. Och ska man vara helt ärlig, de som verkligen spammar medvetet, de hinner ändå inte göra någon stor skada. För det första, vem orkar skicka rent spam och vänta några sekunder mellan varje inlägg? För det andra bli sådana personer snabbt avstängda.

Sedan har vi de som är rätt så snälla men gör lite misstag ibland, ska man höja floodkontrollen för dem då eller? Nej det är bara störigt, alla ska ha samma floodkontroll. I fall om ”spammar” då blir man varnad, visst är det enkelt och bra?

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...