Gäst runescapefreak Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 tja jag har bra craftning om ni vill så kan jag göra onyx ring tiller men då behöver jag gemet för göra den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Tror man kan sälja en onyx sten för högre pris än en ring.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst runescapefreak Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Tror man kan sälja en onyx sten för högre pris än en ring.... :unsure: nope gem=4mille ring=4,5mille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 runescapefreak är en scammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 japp tror oxå han e scammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst runescapefreak Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 japp tror oxå han e scammer jag vill tacka denna sidan jag har gjort mitt på den jag är en scammer lol!!!!!!!!!!!!!!!!! tackar alla som gick på de jag är rik tj'nade 8mille på det tack och hej! för alltid :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Man kallar inte alla för scammers precis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 haha, rofl gick nån på de xD? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg