Smiter Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 när jag sparar en bild i photoshop, så blir dom alltid i html jag trycker >spara för webben >väljer JPG sen trycker jag spara, men det står på "filformat" "HTML och bilder (*.html)" men det ska stå "endast bilder (*. JPG)" och det är jobbigt att alltid byta till JPG där också, förut sparades den dirket som JPG :S nån som vet hur jag ändrar, så den alltid sparas som JPG där? så jag slipper ändra själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) Testa att inte välja spara för "webben/save" for web utan "save as" och se vad som händer. Redigerat 28 Januari 2007 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om man trycker på "save as" då sparar man psd:n för bilden. Och då blir filen .psd eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om man trycker på "save as" då sparar man psd:n för bilden. Och då blir filen .psd eller nått sånt. Då ändrar man ju såklart bara filtypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 ...det är inte så nu (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.