maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Jag byter 23 K mot 3000 FM. (Runescape) Hur bytet kommer gå till: Personen som jag byter med skickar FM och efter det skickar jag ett PM med användarnamn och lösenord till ett runescapeaccount som har 23 K. Övrigt: Inga klagomål om att det är för dyrt eller dylikt, tack.
Ogri Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Jag byter 23 K mot 3000 FM. (Runescape) Hur bytet kommer gå till: Personen som jag byter med skickar FM och efter det skickar jag ett PM med användarnamn och lösenord till ett runescapeaccount som har 23 K. Övrigt: Inga klagomål om att det är för dyrt eller dylikt, tack. vilken lvl är gubben?
maaakus Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2007 Jag byter 23 K mot 3000 FM. (Runescape) Hur bytet kommer gå till: Personen som jag byter med skickar FM och efter det skickar jag ett PM med användarnamn och lösenord till ett runescapeaccount som har 23 K. Övrigt: Inga klagomål om att det är för dyrt eller dylikt, tack. Gubben? Han är väl bara i lvl 3 eller nåt sånt men det är ju inte gubben jag säljer.
Rekommendera inlägg