Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Hej jag har en fråga om Guild Wars. Om jag köper guild wars: Night fall och min kompis har Guild wars: Propercies kan vi ändå spela med eller mot varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag tror d eftersom du behöver GuildWars för att spela d. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Nej det står att det inte behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om du köper Nightfall och han Phropecies så kommer ni inte kunna spela, men om du köper NF och factions och han Phrof och factions så kan ni spela med varandra i factions delen, eller om ni köper samma, alltså, om du bara har Nf så kan du inte komma nån annanstans, men om du har alla 3 så kan du komma till alla världarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 (redigerat) ok men han hadde special edition e det samma som prophercies? har köpt prophercies nu :) Redigerat 28 Januari 2007 av Denkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.