Ninomi Skrivet 28 April 2007 Rapport Skrivet 28 April 2007 Kanske inte en trend på HELA skolan, men i min klass... En dag hade jag kajalpenna (smink) och det brukade jag inte ha. Och där var två tjejer som blev jätte förvånade ; - Vad har DU gjort?! sa den ena Och den andra stannade 2 cm ifrån mig : -Du har kajal penna! Jaha!!!! tror du inte att jag vet det? Och till det roliga/konstiga/dumma. Nästa dag kom de två "moppsiga" tjejerna till skolan, och gissa vad de hade runt ögonen!! Jo! Kajalpenna, båda två. Jag blev ganske irriterad sen.... Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 April 2007 Rapport Skrivet 29 April 2007 Kanske inte en trend på HELA skolan, men i min klass... En dag hade jag kajalpenna (smink) och det brukade jag inte ha. Och där var två tjejer som blev jätte förvånade ; - Vad har DU gjort?! sa den ena Och den andra stannade 2 cm ifrån mig : -Du har kajal penna! Jaha!!!! tror du inte att jag vet det? Och till det roliga/konstiga/dumma. Nästa dag kom de två "moppsiga" tjejerna till skolan, och gissa vad de hade runt ögonen!! Jo! Kajalpenna, båda två. Jag blev ganske irriterad sen.... Mm, det kallas wannabe, som senare blir fjortisar.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.