theawsomeone Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Här kommer en goding.. Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till? BÄSTA :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Säg det här till en amerikansk pingla: "Let's snog baby!" "No!" "Why not?" "Ther's no couch somewhere around here!" LOL kom jag på nu Kan du komma hem till mig i jul? Du skulle värma familjen ganska bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Säg det här till en amerikansk pingla: "Let's snog baby!" "No!" "Why not?" "Ther's no couch somewhere around here!" LOL kom jag på nu Hmm, så du säger "Ska vi mysa?" och hon säger "Nej!" och du säger "varför inte?" och då säger HON "för det finns ingen soffa här!".. Så alltså... den var ju.. idiotisk :o Varför skulle tjejen säga "Det finns ingen soffa här!" om hon just dissat dig när du fråga om hon vill mysa :o Make no sense breh! Då borde just själva "Raggningsrepliken" vara "Lets snog baby" "No!" "Why not?" och det är "Why not?" som får henne att smälta och säga "There's no couch around". Ologiskt ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Säg det här till en amerikansk pingla: "Let's snog baby!" "No!" "Why not?" "Ther's no couch somewhere around here!" LOL kom jag på nu Hmm, så du säger "Ska vi mysa?" och hon säger "Nej!" och du säger "varför inte?" och då säger HON "för det finns ingen soffa här!".. Så alltså... den var ju.. idiotisk :o Varför skulle tjejen säga "Det finns ingen soffa här!" om hon just dissat dig när du fråga om hon vill mysa :o Make no sense breh! Då borde just själva "Raggningsrepliken" vara "Lets snog baby" "No!" "Why not?" och det är "Why not?" som får henne att smälta och säga "There's no couch around". Ologiskt ;( Jamen jag kom ju inte på nån bättre Sluta hacka på mig och det är ju inte JAG som säger det där, jag är väl inte lebb heller<_< Och lär dig engelska, för fan. Snog betyder "hångla offentligt" Redigerat 24 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.