Där det är billigast och de har så mycket svarta och snygga kläder som möjligt ^^
Som lite "puffiga" tröjor med huva(hatar verkligen tajta tröjor även om jag använder det ibland ._.), pösiga byxor och sådant.
Där det är billigast och de har så mycket svarta och snygga kläder som möjligt ^^
Som lite "puffiga" tröjor med huva(hatar verkligen tajta tröjor även om jag använder det ibland ._.), pösiga byxor och sådant.
Jag beställer oftast på internet :)
Myrorna är nära och bra. :)
↗ till inlägget;)Myrorna är nära och bra. :)
Ja, som fattilappar går till..
Jok3r@ hur kan du beställa från nätet ?, jag gör alldrig det, bara för att det kan bli fel storlek, å sånt.
↗ till inläggetMyrorna är nära och bra. :)
Säger du att jag är fattig för att jag handlar på myrorna? ;) Kan det inte annars bero på att jag inte bryr mig om vad jag slänger på mig? :rambo:
↗ till inläggetÄr inte det typ som kontainer som man lägger kläder i som skänks till fattiga barn i andra länder, dom brukar väll stå vid andra stationer typ för förgade glas å sånt. ?!?Myrorna är nära och bra. :)
Jag beställer bara .. :)
Man får oftast välja storleken och så .
Senast köpte jag på Highlights.nu ..
Köpte ett par tagur <3
Du tänker inte på UFF ?
Myrorna har många helt vanliga affärer.
Jag har hittat mina kläder i en container ca 100m från min koja.
min mamma brukar handla mina kläder.
På senaste tiden har jag köpt från H&M så jag säger nog H&M.
↗ till inläggetEller hur, man kan ju inte prova dem.Myrorna är nära och bra. :)
Jag köper mest kläder på H&M, Jack & Jones, Lee, MQ, JC-Store :P
Myrorna är ju typ som Second Hand, man är inte fattig för att man handlar kläder där. För det mesta har de faktist snygga kläder där.
Xit :D
Skor brukar jag köpa hos typ Stadium & Team Sportia.
Om jag inte har skrivit det innan så handlar jag kläder på JC, Sjöbarn och Teamsportia
JC & Stadium. :P
Jc,Stadium,Intersport,H&m
Jc och H&M.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in