LiQuiDe Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Skrivet 28 Januari 2007 varför kan jag inte hitta en match på Xbox Live? varje gång jag letar så står det no match found och då måste jag stänga va mitt 360 och vänta i typ 10 minuter och då går det och den hittar asmånga..men sen spelar jag klart och då måste jag stänga av igen... är det någon som vet vad det är för fel? Citera
Gäst Grenade Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Skrivet 29 Januari 2007 Kolla hur stark din anslutning till Bredbandet är.. :) Det kan hända att det är starkt ibland och ibland inte Citera
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2007 jag har kollat för jag har datorn i samma rum. anslutnungen e bra men endå tappar jag connection och måste stänga av o sätta på igen.. :( Citera
xpliT Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Skrivet 29 Januari 2007 Har du Router? Om nån sitter på internet samtidigt så kan det sega ner för dig, det händer för mig. Citera
LiQuiDe Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2007 aha ok...ska testa utan o va inne på msn och fuska.se samtidigt som jag spelar då.. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.