Hoppa till innehåll

Antiscammer

Rekommendera inlägg

Gäst mithril
Skrivet

här e några tips som scammer gör

trimming armour det får man bara från treasure trail skattjakten lol de har tilloch med försökt me bronze.....

sele account det är förbjudet göra det på spelet

cut gem 10000000% de tar den

try your things gör det aldrig för tilloch med din bästa kompis kan vara scammer..

på vissa forum står det så här jag kan lägga full rune eller full sara in på din gubbe ge mig bara ditt pass och namn det är 100000000000% scamm också

här e ett ställe inte så många som vet vad som väntar dig men det är farligt så här säger de will u help me with a quest

-ok sure

-ok follow me u need spade

_ ok sure i have in bank

_ i give u a tinderbox and candle

-ok ty

-what i need do for help u

-u need talk with a man and say a things to he

-ok

-dig here

-ok

-where are we?

då väntar de 2-3minuter tills din candle släks så dras 1liv åt gången på dig bort gå aldrig me de stället e där mole e i fally park

eler wildy party drop så tar de dig dit och dödar dig....

här e ett tips för de som är skit rika som har råd me party hat och sånt så här säger scammern vill du köpa min party hat så säger du ja sen tar du många saker och så när du trade me han eller hon så skriver han till sin kompis som e mage först gör han en tele block sen antick mage så har du inte mycket chans få tillbaka dina saker

hoppas det blev till nytta :kung:

Gäst mithril
Skrivet

Gör den till engelska och lägg upp på rs forumet :)

hur gör man det jag registrera mig för 2 dagar sen så jag vet inget typ men jag lägger in saker som folk kan ta nytta av osv
Gäst mithril
Skrivet

Man måste vara member för att kunna skriva osv i rs forumet.

aha den + jag är members ska vara members i 3år
  • Skapa ny...