Hoppa till innehåll

Säljer En Lvl 94 Account

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

här är skillsen

atak:75

def:75

str:80

hp:77

range:58

prayer:46

magic:74

cooking:72

woodcuthing:70

fleching:79

fishing:77

firemaking:65

craftning:47

smithing:52

mining:65

herblore:39

agilty:50

thief:53

slayer:45

rc:45

hunter:30

construction:50

edit: abbysal whip,dba,full ahrim,full rune,dds,300shark och andra saker men de är de bästa sakerna säljer gubben för 11mille högsta bjudet vinner den så här e reglerna om ni ska köpa : jag vill ha pengarna först sen får ni pass inga scammer tack de blockas på 2 sekunder max hits me gubben e 40 me dharok axe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

Vill inte störa men själv skadar jag 52 med dharocks och är lvl 76 strenght.Men jag använder d battle axe specialaren så jag får 90 något :)

asså jag menar inte det men det var länge sen jag hade dharoak axe det är det mesta jag nånsin har tagit + max hits me dahroak är 87
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

Vill inte störa men själv skadar jag 52 med dharocks och är lvl 76 strenght.Men jag använder d battle axe specialaren så jag får 90 något :)

omg jag menar max hits me den dharoak man måste ha detta för ta de 87 99 str salva ammyf (e)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

här är skillsen

atak:75

def:75

str:80

hp:77

range:58

prayer:46

magic:74

cooking:72

woodcuthing:70

fleching:79

fishing:77

firemaking:65

craftning:47

smithing:52

mining:65

herblore:39

agilty:50

thief:53

slayer:45

rc:45

hunter:30

construction:50

edit: abbysal whip,dba,full ahrim,full rune,dds,300shark och andra saker men de är de bästa sakerna säljer gubben för 11mille högsta bjudet vinner den så här e reglerna om ni ska köpa : jag vill ha pengarna först sen får ni pass inga scammer tack de blockas på 2 sekunder max hits me gubben e 40 me dharok axe

+ om ni vill köpa adda mig [email protected] scammer kan sticka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...