Nabosi Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 behöver en sida där jag kan ladda ner Ragnarök privat sörver.....<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 kolla på ragnarok topsites , clicka på en private server och deras hemsidor brukar oftas ha länkar till vart man laddar ner dom , kom ihåg ladda ner sro och inte iro! ( om dom inte har ändrat det såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 kan du scika länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 http://www.topragnarok.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 tack:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 trevligt en annan som spelar det ragnarök av ren nyfikenhet vilken server blev det själv spelar jag på ancientro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 själv spelade jag på euragnarok kom till lv 178 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.