Mintplanta Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Funderar på att köpa ny konsoll.PSP eller 360? Vet inte riktigt.360 har dyra spel till skinad från PSP.Plus att PSP är bärbar. Mest sugen på PSP men vad tycker ni????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Jag tycker psp. Man kan ju ha med sig den typ överallt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Vad väntar du dig för svar i PSP forumet? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 hahah exakt.. men tyvärr är de så att psp spelen inte är särskillt billiga heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olajacob Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 du kan ju alltid köpa spelen på www.blocket.se där är det mycket billigare:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 dock begagnade .. men de gör ju inget igentligen .. jag själv är så att ja vill ha nytt ist :P men de är ju jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Nytt är ju alltid roligast :) Speciellt när dem är inslagna i plast... Ja iaf så skulle jag själv valt PSP. 360 är för dyr. Visst man kan ju köpa begagnad för ca 1000kr billigare då. Köper du 360 så kanske du inte har pengar till spel sen. Ett + är att PSP är bärbar :kung: Redigerat 4 Februari 2007 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg