herrejä*lar! Den var jag inte med på! jag blev så rädd att jag rev mig i örona! ;:
Synvillor
jag skvatt till lite när kärringen kom
Okej, för er som vill ha lite tips så måste ni kolla extra noga på den tredje bilden, den med ansiktena och ha gärna ljud på. Sitt inte med någon dator i knät bara
Också behöver inte ni andra sabba överraskningen..
Jag gömde ansiktet i händerna på sista saken, nu kan jag inte sluta garva. :)
WoooooaaaaooW lääskigt..
↗ till inläggetj*vlar va rädd jag blev!!!!<span style='font-size:13pt;line-height:100%'>http://www.winterrowd.com/illusions/</span>
Dom är väldigt coola :cool: min favorit är den sista :)
WHAA! J*vlar där asså..åt popcorn samtidigt, och nu ligger hälften på golvet.. <_<
LOL
LÄÄÄSKIGt ansikte!
f*n vad rädd jag blev :o
Jag hoppade till men jag är inte typen som skriker..
woohoo! fick igång hjärtat igen efter gårdagens lilla jätte dillema :)
Man ser en massa sånna här saker nu förtiden, och alla är lika tråckiga.
... :o
Hade som tur var inte så mycket ljud på. :P
Kul :P
f*n vad skraj jag blev :/
ommmmmmgg fick hjärt attack på sista trodde det var synvillor det va det men inte den sista ahh !
@Trådskaparen: Jag hoppas att du är medveten om att det finns en kille som fick uppsöka psykolog p.g.a en screamer.
Och det var en kille som visade en screamer (han visste såklart inte om att det var en screamer) för sitt yngre syskon som var en baby, och han fick åka till sjukhuset p.g.a detta.
Mycket mycket sant. Jag vill tipsa alla om ni vill veta om det är en screamer slå av ljudet titta på bilden hela tiden (det är ljudet som hör så du hoppat till) Sedan nästa gång så är ni ju berädda?