Gäst Golden Star Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 i gta vice city, vad tycker ni är roligast att göra:pizza-uppdragen,polis-uppdragen,ambulans-uppdragen eller brandbils-uppdragen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Polis uppdragen i XBOX versionen. INTE PS2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 [RENSAD] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag tycker Kassler bryter mot reglerna... inte hör väl Xbox hit? Jag tycker iaf om Brandbils uppdragen och polis uppdragen mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 [RENSAT] Håll er till tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Polis och brandbilsuppdragen. Pizzauppdragen har jag aldrig kört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag fattar inte hur man delar ut pizzorna på uppdraget, de går ju inte!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 pizza-uppdragen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag tycker Kassler bryter mot reglerna... inte hör väl Xbox hit? Jag tycker iaf om Brandbils uppdragen och polis uppdragen mest. :angry: Men ursäkta så mycket då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag gillar polis updragen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg