Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag fick action replay ds idag, men den vägrar starta! den funkade först men då råkade jag typ trycka ut den sen så när jag startar den så känner den inte av att mitt ar ds sitter i. vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 jag fick action replay ds idag, men den vägrar starta! den funkade först men då råkade jag typ trycka ut den sen så när jag startar den så känner den inte av att mitt ar ds sitter i. vad ska jag göra? ta ditt ac ds och blås ut damm eller nåt i det där facket sätt i igen och om det inte funkar så vet jag inte vad du ska göra. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 funkar inte:| jag fick action replay ds idag, men den vägrar starta! den funkade först men då råkade jag typ trycka ut den sen så när jag startar den så känner den inte av att mitt ar ds sitter i. vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 det kan ju hända att den inte funkar efter det att du råkade trycka ut den :/ för jag menar sånt ska man ju inte göra just på grund av att spel och i det här fallet ar gå sönder... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 hade samma probelm med min. koppla i det med ar ds skivan i datorn så börjar den installera din ar. det tar sin tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 cd h*lvetet funkar inte, kan du skicka nått man installerar manager saken med? typ installation, får nått konstigt error när jag stoppar i skivan. hade samma probelm med min. koppla i det med ar ds skivan i datorn så börjar den installera din ar. det tar sin tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg