ThePunisher Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Skrivet 30 Januari 2007 Tja. Satt och såg på jackass nu idag. Där gjorde dom ett stunt där dom åkte runt i kundvagnar och fjantade sig. I början av stuntet tog Brandon på sig en pumpa på huvudet :P Dom spelar en låt ochså, och jag undrar vad låten heter och vilka som har gjord den? Jag kommer inte ihåg något ur texten eller så. Det är i samma episod som knoxville nänds upp och ned i bajamajan o mdet är till någon hjälp :P Citera
Gäst Skellington Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Skrivet 31 Januari 2007 mycket möjligt att det är CKY - 96 Quite Bitter Beings en bra låt som enbart lever på gitarren =P Citera
ThePunisher Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2007 ja den är det nog, tack så mycket =) tänkte försöka lära mig den på gitarr ;p Citera
123spill Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Den låten är ganska bra faktiskt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.