bladefinor Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 psp firmware 3.10 har kommit ut i korea! men hur bra är den? jag menar, har den homebrew-funktion igen? jag såg på en sida att den inte hade någon "security". kan detta vara möjligt, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Finns i hela världen.. Läs mer om den på yourpsp.com Jag antar att det också är en säkerhetsuppdatering som gör att den inte går att nergradera i dagsläget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 asså va väl lite säkerhetssaker i den .. sen va de lite ps3 grejjer som inte vi har nån använding av ännu.. o sen va de en ny equlizer. dynamic hette den men de va bara så att typ om man hade en låt me kass kvalle så gjorde den så att de blev bättre :S så inget viktigt i den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 31 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 ok, det var tråkigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 går ett rykte om att dom har låst upp lite mer minne i den . vet dock inte om det är sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Den är redan decryptad.. Se pspupdates.qj.net.. (rekordsnabbt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prisma Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) Uppdateringen blev knäckt på under 24 timmar! http://www.pspfanboy.com/2007/01/31/is-all...3-10-decrypted/ Redigerat 1 Februari 2007 av Prisma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 vi veet :P dubbelpost ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg