Denkan Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Tjena, jag söker nån att spela med på silkroad. har just börjat spela och fattar inte så mycket av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steeldog Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Jag spelade... Formaterade om datorn och sen har det inte blivit av så mycket :P Glömde också av mitt acc xD *klant* så min as grymma gubbe försvann :( Iaf. Jag spelar inte så mycket längre, men jag kan rekommendera silkroad för MMORPG spel älskare! ^^ Det är ganska underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hade någon typ kunnat skicka en länk eller något har nämligen aldrig sett eller spelat detta spelet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 http://www.silkroadonline.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) OK tack Gick in där det spelet värkade ju skit bra :) Redigerat 1 Februari 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.