Dezen Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Såfort jag startar Windows Live messenger så slutar mitt internet att fungera, det total dör. När jag stänger av windows live messenger så kommer det tillbaka, det är ganska störigt att sitta på det äldsta msn.et. Är det någon som vet vad jag ska göra? Citera
KalphiteQ Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Hmm kanske något virus som alla andra gånger? Eller så typ... Är det något fel med msn Citera
Dezen Skrivet 1 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Men det gamla msnet funkar ju. Det har inte hjälpt att installera om, ohc det är lika dant på pappas dator. Citera
123hej21 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Men när fungerade msn riktigt sist?.. :/ men kolla så du inte öndrat något i ditt internettsystem så du inte råkat blocka msn! Citera
Agito Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Skrivet 1 Februari 2007 Jag har haft samma problem, att internet inte funkade. men jag avinstalerade alla msn, och tog bort alla msn filer körde en intälningsrecover och tankade igen, det funkade för mej kanske för dej med! :) Citera
CeZ Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Såfort jag startar Windows Live messenger så slutar mitt internet att fungera, det total dör. När jag stänger av windows live messenger så kommer det tillbaka, det är ganska störigt att sitta på det äldsta msn.et. Är det någon som vet vad jag ska göra? Byta till 7.5, exakt likadant fast du slipper det bögiga temat. Citera
Dezen Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Jo, men jag kan inte hitta installations filen till 7.5, någon som har den? Btw, när man felsöker det så står det standardgateway är offline eller nått sånt. Citera
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Det här gör jag för att jag ska kunna bomba dig med vibbar hehe ;) MSN 7.5 Men nästa gång använd den här LÄNKEN ! Citera
TheUnnamed Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Dezen goes fjortis :) Skojade, men kul att hjälpa till. Citera
Dezen Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Fast nu e det så att det inte funkade =( 7.5 segade också ner internet :'( Citera
Gäst Helgon Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Ett alternativ kan ju vara att sitta på mIRC, AIM eller andra chattprogram ifall det är just MSN som segar ner internet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.