TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Det brukar finnas brandväggar i routern kanske någon sådan som stör? Citera
Dezen Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2007 jo, men värför efter just 3 veckor? den borde ju gjort det direkt.. Citera
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Du kanske har en tidsinställd brandvägg ;) ärligt talat vet jag inte kolla msn FAQ eller något liknande. Citera
CeZ Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 jag tycker du ska testa din iq och se om du får över 10.. Men om det är routern, vad ska jag göra då? Gå in på www.portforward.com och se om dom kan hjälpa dig. Citera
Malekithjr Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 :cry: snyft snyft Dezen är dum mot mig pappa! :medieval: tare lungt snorunge! jag tar han före frukost! Citera
Dezen Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2007 jag tycker du ska testa din iq och se om du får över 10.. Men om det är routern, vad ska jag göra då? Ska kolla det =) tack Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.