oddy Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 Hey jag undra ifall det splet är bra och är det någon story som man måste följa efter eller kan man bara duelera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Har bara spelat det i butik en gång. Ett av de sämsta spel jag har spelat! Undvik det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 ok. Jag hade bara tänkt köpa det om jag skulle finna det billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fierce_diety Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Köpt det det äger det är en historia inte bara dueller kabby kan inte betyg säta det om bara har spelat det på affär man lär sej om nya kort också och får med bra kort och man kan få alla eyptiska gudarkort med man kan få typ över 1000 kort det spelet äger lungt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg